zondag 4 juli 2010

Zondag!

Hallo lieve thuisblijvers!

Vandaag was het zondag, iedereen had gisteravond enorm gekeet! Daardoor waren ze nog een beetje slaperig toen we ze uit bed haalden.
Buiten in het zonnetje waren ze snel opgewarmd en werden de liedjes voluit meegezongen en aandachtig geluisterd naar Elise d'r voorleeskunsten. Tijdens de kerkdienst stonden 'Jozef' & 'dromen' centraal.
Alle leiders waren tijdens het toneelstuk verkleed als allerlei personages, zoals Erwin de farao, Yvonne de cipier & Martin als Jozef. Na de kerkdienst gingen we supergave droomvangers maken met wol en allerlei andere losse frutsels. Het eindresultaat is erg kleurrijk te noemen.


Daarna stond het middag programma op de stoep. Na een lekkere broodmaaltijd trotseerden we (ingesmeerd) de zon. Levend stratego was het middagspel van vandaag. Na ruim een uur rennen en tikken keerden we weer terug naar het kamphuis. Daar stond een verkoelende verassing voor ons klaar.....IJSSSSSSSS! Het avond eten bestond uit echte hollandse kost 'gehaktbal + aardappelen + spinaziebonen = Prakkie!' Met die warme temperatuur en al het heen en weer gerace tijdens de mattendans en het levend stratego hebben de kids nog een heerlijke douche genomen. Vervolgens zochten ze allemaal lekker hun bedje. Morgen staat sportdag op het programma!

Weltrusten!

4 opmerkingen:

  1. Heb ik in m'n kampleven al heel wat gegeten maar SPINAZIEBONEN??????

    Veel plezier morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ken ik ook niet....zal ze ook wel niet lekker vinden,blij dat ik lekr BQQ gegeten heb en geen "spinaziebonen",ben benieuwd of die kindjes van mij ze gegeten hebben........
    trusten allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben dol op spinaziebonen, maar kan ze nooit ergens vinden. Stelletje bofferds dat jullie ze wel hebben gegeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Shanne zei:

    Vind ik het even jammer dat ik niet meer mee mag.

    Dikke kus, aan Robbin en Julia

    BeantwoordenVerwijderen

Kies uit de lijst 'Reageer als' : Anoniem of Naam/URL !
Schroom niet om wat leuks te schrijven!