donderdag 15 mei 2014

Leiding 2014!

Erwin (van der Wouden) 27 jaar, en ik ga al meerdere jaren mee als leiding. Ik ben woonachtend in Zutphen. In het weekend kom ik weer graag naar mijn familie in Bergambacht en Berkenwoude. Voor een partijtje stoeien met de kids ben ik altijd in!

Jorina (de Vrij - Dogterom), 27 jaar, Dit jaar wordt mijn 13de keer. In het dagelijks leven werk ik als fysiotherapeut in Krimpen aan de Lek en Rotterdam. Ik zit in mijn tweede jaar van de Master Kinderfysiotherapie. Ook dit jaar zal ik er voor zorgen voor eten. Hopelijk hebben jullie er net zoveel zin in als ik. Tot 19 juli!!!!!

Trudy (Versluijs), 29 jaar. Voor de meeste ouders ben ik inmiddels een bekende. Ik ga voor de 8e keer mee als leider op het kinderkamp. Tot mijn 22e woonde ik in Berkenwoude gewoond en ging ik als kind ook mee op het kinderkamp. Tegenwoordig werk ik als sportfysiotherapeut en geef les op de sportschool. Op dit moment woon ik in Zaandam. Helaas niet meer zo dicht in de buurt, maar dit weerhoudt mij niet mee te gaan op het kinderkamp.  Ik zou het niet willen missen :)

Yvonne (van der Bas) 22 jaar en ik ga dit jaar voor de 5e keer mee als leiding van het Kamp! Het is nog maar paar weken en dan gaan we al. In mijn vrije tijd skeeler ik graag. Ik hoop dat jullie er net zoveel zin in hebben als ik.

Karin (Koert) 22 jaar, Ik ga inmiddels al een paar jaar mee als leiding bij het kinderkamp. Vroeger ben ik als kind heel lang mee geweest met het kamp en dat altijd met heel veel plezier. Ook dit jaar gaan we er weer een hele leuke week van maken met z'n alle! Ik heb er zin in!

Pieter (Versluijs) en ik ben 24 jaar oud! Ik heb tot mijn 19e in Berkenwoude gewoond, maar ingeruild voor Capelle a/d IJssel. Daarmee halveerde mijn reistijd naar Hogeschool Rotterdam, waar ik de studie civiele techniek volg. Naast studeren zie ik gelukkig nog tijd om te tennissen. Toen ik nog een Pietertje was ging ik altijd mee met kinderkamp, nu wordt het tijd dat Pieter dat ook doet. Ik heb er al heel veel zin in, jullie ook?

De nieuwkomers!!

Emiel (van Dam) 18 jaar, Ik ga voor het eerst mee met Kinderkamp. Voorheen ben ik in mijn jonge jaren altijd als kind meegeweest. Kan niet wachten om het een keer als leider mee te maken. Tot binnenkort!

Janine (Schrader) en ik ben 19 jaar oud. Ik studeer voor de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening aan de Hogeschool Rotterdam. Als kind ben ik ook mee geweest met kinderkamp en nu ga ik mee als leiding. Dit wordt mijn eerste jaar en ik heb er ontzettend  veel zin in. Ik zie jullie 19 juli!

Shanne (de Ronde) 18 jaar, Woon in Berkenwoude en ik studeer verpleegkunde niveau 4 eerste jaar. Ik speel de volgende sporten, tennis en volleybal. Zelf ben ik alle (kinder)jaren mee geweest met het kinderkamp en heb het altijd onwijs naar mijn zin gehad en vond het daarom een leuk idee om als leiding mee te gaan. Ik heb er onwijs veel zin in! 
 
Zoals jullie zien zijn er weer een paar nieuwe leiders bij en samen hebben ze er weer super veel zin in! We hopen de kinderen ook! Dan wordt het weer een top week om nooit te vergeten!

Groetjes de Kinderkamp crew

1 opmerking:

Kies uit de lijst 'Reageer als' : Anoniem of Naam/URL !
Schroom niet om wat leuks te schrijven!